Publikacje

Komunikacja zewnętrzna

Proces komunikacji zewnętrznej to wymiana informacji pomiędzy tym podmiotem a jego otoczeniem, zarówno bliższym jak i dalszym. System komunikacji zewnętrznej to zespół składników, które mają zapewnić podmiotowi sprawną wymianę tych informacji oraz kształtowanie właściwego wizerunku podmiotu w otoczeniu. Więcej…

Istota wizerunku

Każdy podmiot działający na rynku stawia przed sobą konkretny cel główny bądź kilka równoważnych celów swojego działania. Dla przedsiębiorstw komercyjnych jest to zwykle osiągnięcie określonego w wartościach bezwzględnych zysku lub określonej procentowo stopy zwrotu na kapitale. Dla organizacji niekomercyjnych cel główny związany jest z realizacją określonej misji społecznej. Każdy podmiot wyznacza sobie również cele pośrednie, których realizacja przyczynia się do realizacji celu głównego. Należą do nich określony udział w rynku, osiągnięcie odpowiedniego rozwoju technologicznego czy minimalizacja kosztów. Jednym z celów pośrednich jest kształtowanie wizerunku. Więcej…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>